close

2009 May 18-19 ~ 御臨門溫泉渡假村


同班同事決定去下兩日一夜, 今次都係第一次同d同事一齊去旅行, 我地一個月前已經請定假, 大家都好期待我地o既短線假期!!!!


今次參加美食之旅o既純玩團, $398團費, $100小費, 8:30am係羅湖集合, 我地成班人約左 7:30am 係大埔集合, 之後去左食早餐, 由於得得想食M記, 同事們想食大家樂, 咁就只好分開一陣咁多啦~~~


食完早餐出發啦~~坐火車去到羅湖, 唔使半個鐘就到, 8:30am 去到集合, 今次出發係平日, 不過都有好多團出發, 今次個團有47人, 好多人呀!!


由於係純玩團, 所以都冇咩特別o既行程, 早d番到酒店比大家享受下, 第一個行程就係客家民俗館, 其實就係一個去洗手間o既行程, 參觀完去埋洗手間就上車去酒店啦~





由香港出發到酒店, 天公都一直做美, 不過去到酒店就.........


 


4:00pm, 終於到左酒店啦~


御臨門溫泉度假村 --- 御臨門溫泉度假村是河源市首家按五星級建造的高級溫泉度假村,景區是按照國家AAAA標準規劃的,建築風格是巴厘島風情和客家文化的結合。 是在河源市原著名的九和温泉的基础上建造的,温泉经由广东省地质勘探局鉴定:温泉出水口温度高达86℃,含有丰富的矿物质和微量元素。是在河源市原著名的九和溫泉的基礎上建造的,溫泉經由廣東省地質勘探局鑑定:溫泉出水口溫度高達86℃,含有豐富的礦物質和微量元素。 度假村拥有201间装修精美豪华的客房和别墅,每个房间均有宽带网的接线口;其他设施包括:中、西餐厅,会议、宴会中心和健康中心。度假村擁有201間裝修精美豪華的客房和別墅,每個房間均有寬帶網的接線口;其他設施包括:中、西餐廳,會議、宴會中心和健康中心




酒店lobby門外o既景色






酒店房間

                                     


            
















我地一團人47人, 其中有3間房可以upgrade別墅式客房, 不過我地抽唔中, 唯有去抽中左o既團友參觀下啦, 3間房最靚就係呢間, 有獨立温泉池







呢間係第二間, 細dd, 連個溫泉都冇咁大




獨立別墅o既門口

                             


影完呢張相, 上天就好似想同我地玩遊戲, (我同得得去親旅行都落狗屎), 突然之間個天黑哂, 我地本身諗住出酒店門口o既士多買野食, 唔知邊位好同事話冇雨就快d行啦, 結果我地係選擇行左出去, 未出到去就已經.........................


 





arrow
arrow
    全站熱搜

    Joey Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()