close
Four-months anniversary !!
其實之前嘅anniversary都冇乜特別慶祝
不過今次難得有兩日假期
要好好休息一下~

好彩得得都有兩日假期
所以都係離港抖兩日!!

今次都係選擇美食之旅!!
主角係古勞水鄕

第一站係黃媽媽私房菜
佢都出名左好耐啦~
今次終於可以試一試啦~


我只係影到梅酒, 天麻魚頭湯同佢個得獎菜八寶鯪魚
其他個D係上菜唔夠一秒已經比團友搶食!!

評語係不過不失!!
可能期望過高
有D仲有少少失望!!


黃媽媽門外




食飽飽之後
就去左黃媽媽外面的逢簡水鄕
中午行水鄕
曬到叫救命呀!!



自問自己唔係去過好多個水鄕
不過我都係覺得蘇州同上海個D靚D!!







去完水鄕
之後就去參觀酒廠







見到個杯好想買!!
不過見到D字笑死左!!
都係買唔落手!!



下晝四點入住酒店
房間好大~
不過周邊冇咩景點!!
我都未試過入到酒店就瞓到食飯!!




有泳池
不過我地都冇去到!!
食完晚飯就繼續瞓
瞓到食宵夜!!



第二日
就係今次嘅主角!!
古勞水鄕!!







去古勞水鄕
最主要都係睇荷花
但係睇荷花嘅日子一定係7,8月
所以今次遊船
我已經曬到燶左啦!!















一大片嘅荷花池




我地就係好似佢地咁

駛架船入荷花池影相!!




見到有荷葉帽嗎??
我都有一頂
揸船婆婆都整左頂比我!!






去完水鄕之後
就去最後一站!!
 豉油廠!!

一間間房其實係釀製豉油!!



其實好臭呀!!








買完豉油就回家啦~
咁就過左我地兩日一夜啦~




Free Hit Counter
Free Hit Counter



arrow
arrow
    全站熱搜

    Joey Lam 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()