close

剛剛去完越南唔夠一個月

又去一個短線團

惠州州際溫泉渡假酒店


話說呢間酒店一做團時已經好想去

已經係兩年前嘅事

每一次報嘅時候

總有原因報唔到

今次

我要指定成團日子

終於成行


去之前

同事已經講佢嘅溫泉流流地!

而且六月天時

其實我都無想過浸溫泉


只係想要一個hea遊假期

美食之旅有兩個選擇

一係$588住普通房

另一個係每人加多$100 SPA房加一人45MINS 精油按摩

所以同得得揀左住''D

入到房...

可能我真係比較"背"

未住過靚酒店

我真係"嘩"左出黎!! 




 


不過如果想浸浴的話

可能就要OPEN D 啦~

因為個浴缸就咁擺左係到

無遮無掩 

 


係CHECK IN嘅時候

已經BOOK左做精油按摩

入到房沖涼之後

就等技師黎房做按摩


自問自己都受力

45MINS嘅按摩

技師一直都KEEP到力度

非常OK

不過由於係房間進行

就算我同得得已經結左婚

我都覺得幾尴尬

而且只包一人

所以另一半就有少少無所事事啦~

六點BUFFET開始

我做完按摩就去BUFFET


心想 Intercontinental Buffet應該唔差得去邊

不過國內始終係國內

大家唔好太大期望 


 環境還可以


 


 


 食物方面

選擇少

而且撞正一班餓鬼投胎的團友

我只有一個忠告

如果好似我咁要影相

準時到達

極速影完之後就要去"搶"食物

如果唔係

就係餐廳任飲~

 

 

甜品賣相都OK呀!!

而且有D都好味!! 

 

 

 

 


最出奇呢味

芝士焗紫薯

好好味, 不過食得多就好"留" 


單張上標明嘅全隻燒豬

比大家飲宴上食到大少少

不過到最後

每人分到就只有一兩舊仔 


SPA房 


一路食Buffet

一路覺得

依家香港人成日話強國人點點點

其實

香港人出國都係非常失禮

至少今次我真係見識到


有人排隊唔理

食物仲煎緊,已經伸手去搶

食團餐

唔理其他人死活

自己不停轉

務求將自己想要嘅食物送到咀邊

另一經典

年過五十婦人

每一次都將D食物揀過"巢"過

雖然係用公筷

不過真係好無禮貌囉!!


係比人搶食嘅情況下

結果當晚要去夜宵啦~ 

 

 

兩人叫左半隻雞

呢餐夜宵仲飽過餐BUFFET


 





arrow
arrow
    全站熱搜

    Joey Lam 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()