close

東部華僑城最後呢篇啦~~我要blog另外一d事啦~~(yahoo可唔可以每篇blog唔好得20張相post咁少呢??)




其實個公園無我想像中咁靚,不過好乾淨,同埋我去o既時候佢係度擴建第二期,好多地方都仲起緊,如果鍾意玩機動遊戲o既朋友,就最好遲少少先去...




呢到係酒店外o既湖邊



















我個日去天氣唔係咁好落好大雨...所以好多地方都冇去到...見到落雨,搵個地方食下野,坐下    



















行行下落好大雨,我地就去左濕地花園(唯一室內and有冷氣o既地方)去到冇野做,就揸住部相機係咁影...今次都算誇張,去兩日影左三百幾張相









另一主題 ”茶”








arrow
arrow
    全站熱搜

    Joey Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()