close

2009 Oct 26 ~ 南生圍


不知為何會約去踩單車(我都唔識踩), 不過都好, 很久沒有運動了, 當做做運動吧!!













呢張影唔到我架車, 因為我係踩4個轆!!








午餐地方







一路去到成日拍戲的地方(今次我係比人影o個個呀!!)


(















































拍呢張相我地等左好耐呀!!因為有好多人係度影婚紗相呀~






































tea time o既地方
































玩到冇野好玩,哈!哈!











arrow
arrow
    全站熱搜

    Joey Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()